Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2019 18:20 - Владимир Путин: Уинстън Чърчил не е бил човек (видео)
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1498 Коментари: 5 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
На Международния икономически форум в Санкт Петербург (06/06/2019) президента на Русия наистина дава такава оценка за бившия премиер на Великобритания. Но ако се замислите малко повече над думите му ще стигнете до извода, че всички политици не са хора.

image

Показвам ви това култово видео, защото то е оригинално, от централната руска новинарска емиси ВРЕМЯ, от 6-ти юни 2019-та г., а също така и, защото това любопитно откровение не се превърна в новина, а беше заметено под килима. На практика, обаче, е мега силно и не е случайно изпусната мисъл, а специално подготвен пас. Не на последно място всичко се върти около ядрената мафия.

Искам специално да предупредя русофилите, че аз не съм русофоб и нямам нищо против руския народ. Нито пък съм амераконофил. Нека не се хабят да ме обиждат, закачат и заплашват. Всичко е напразно.

Всичките четири видео клипа по-долу, не по-дълги от 3 минути, са свързани с въпросния икономически форим. Първото от тях е с откровението за Уинстън Чърчил, а останалите три са свързани с подигравките към наши президент, който също взе участие в мероприятието. Поставям ги тук, за тези които може би са ги пропуснали.

Приятно гледане и умната!

Георги Котев











Гласувай:
4



1. bojil - Значи с право съм го смятал за май...
17.06.2019 05:57
Значи с право съм го смятал за маймуна,макар че маймуните не се нафиркват като него
цитирай
2. universalnoto - Те на Путин...
17.06.2019 10:46
Те на Путин му смениха физиономията 2017г есента... Путин е двойник. Онзи е убит. Телевизия и интернет гледате ли. Това не е Путин двойник е, не си приличаше, после го доизкусуриха с пластични операции. Те тайните служби до Путин са се добрали и ликвидирали, а русите го крият от страх да не настане паника... На никой не му се мре... Освен на наще дето си го просят...
цитирай
3. krumbelosvet - Драги ди Котев,
17.06.2019 15:59
Путин чух да казва за Чърчил "умньi человек", а не "ни человек". Това следва и от контекста. ВСИЧКИТЕ ви останали "открития" са на това равнище. Вярно е, че Путин постави ударение не на грубата ПРИНУДА на Вашингтон, А на българското "съгласие" с принудата. Но какво да каже? Може ли да даде предварително оправдание за БЪДЕЩО послушание пред враговете на Русия? Наистина, обаче, Путин можеше да спести от ПОДИГРАВКАТА в усмивката си. Но Радев му го върна - веднага награди със "Стара планина" US-посланика...
цитирай
4. gikotev - Re: Драги ди Котев,
17.06.2019 18:02
Драги ми, Круме! След като всичките ми "открития" са на това равнище, защо постоянно захождаш насам? А, мършо? Аз никога не съм посещавал твоя блог, защото знам, че ще загубя ценно време от живота си. Защо ти се навърташ тук, трол нещастен? И като си толкова пунктуален, от къде ми извади това ДИ пред фамилията? Искаш да ме изкараш италиянец ли?
Като не ти харесва, което правя, се наври на майка си под полата!
цитирай
5. doktora757 - Първо, да уточним кой е Чърчил и коя е ...
17.06.2019 21:59
Първо, да уточним кой е Чърчил и коя е майка му; като начало не е англичанин, а е най-вероятно от онова мръсно и прокълнато племе, от което са се пръкнали примерно такива като лорд Биконсфилд дИзраели, Ротшилд и доста от лордовете-дегенерати в английския парламент с наследствените благороднически титли купени по време на Наполеоновите войни с пари спечелине от далавери, кървави войни, търговия с роби, колониална политика и наркотици!...... Повече от отвратително!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9837187
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031