Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06 09:30 - Как Човечеството бе поробено
Автор: elcho Категория: История   
Прочетен: 375 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
От История знаем, че когато България пада под Турско робство, наред с установяването на политическите управленски структури, поробителят се стреми да наложи турския език и култура и ислямското вероизповедание сред българския народ. Това е извършвано с цел, да се заличи самостоятелната ни народоосъзнатост и да бъдем уеднаквени с останалата част от преди това многообразната по отношение на религия и народности Империя, като по този начин станем по-лесни и безопасни за управление. В България и преди това е провеждана такава асимилационна програма, например по време на Византийското робство, с въвеждането на гръцкия език и след това през четирите десетилетия, когато сме неофициална 16-та република в състава на СССР, с въвеждането на задължителния руски език в учебната програма.

Това не е никаква новост или изключение, а задължителна стъпка при поробването на народите по цялата Земя. По същият начин, това бе наложено на повече от 150 нерускоговорящи народи и народности под юрисдикцията на СССР. Колониалните държави следват същата схема на заробване. В Северна Америка местните мезоамерикански народи, заедно с африканските роби биват „цивилизовани” с английски език. В Индия, в Австралия, в Африка и в другите колониални владения на Короната, английският език става задължителен, както в училище, така и в институциите и учрежденията. Френският език става задължителен във Френската колониална империя, простираща се от Северна Америка, Западна и Екваториална Африка, островите в Индийския океан и Югоизточна Азия до островите в Тихия океан. В Южна Америка Испанската и Португалската монархии налагат за официални своите езици в колониите, станали впоследствие държави, които заместват някога могъщите империи на инките, маите и ацтекиге.

Поробителят, като налага езика, културата, навиците, нравствеността и религията върху поробените народи, преследва асимилаторска стратегия, с крайна цел пълното заличаване и унищожаване на изначалната им родово-унаследена битийност и наред с това изкуствено насажда, иначе чужди за тях потребности, цели, стремления и мироглед. Най-прекият път, за осъществяване на тази подмяна на парадигмата и самосъзнанието на един народ, е чрез децата!!!

Подмяната на парадигмата и самосъзнанието на поробения народ се осъществява главно и на първо място чрез Системата на Образованието. Думата „система” произлиза от гръцката дума „σύστημα” („систима”), където „σύσ” означава „съ-, заедно с” и „histanai” означава „поставям, опъвам, нареждам”. С тази дума хората от древната Гръко-Римска цивилизация са обозначавали системата на градските канализации. Трябва много да се замислим, каква е целта на масовото съвременно използване на тази дума. Етимологията на думата „култуРа” – култ към Ра (Бога-Слънце) ни навежда на много интересна взаимовръзка с думата „проСВЕТа”, означаваща осветляване от Бога-Слънце на „разума”, където имаме Ра + Аз (Себето) + Ум. Замяната, обаче, в последно време на думата „просвета” с „образование”, където „Об(ич)+РА+АЗ” е обичта и еднаквопоставеността на Ра и Аза и „зование” е призванието за достигането му, ни отвежда в съвсем друга посока.

За всеки, който не гледа с „розови очила” училищните програми, наложени от ЮНЕСКО навсякъде по света, където ООН е простряло пипалата си, ще установи няколко неопровержими факта на какви основни принципи се учат децата. А те са:

1) Истината произлиза от авторитетните източници, на служба на властващият Елит. Никой не може да оспори факта, че Илюминатският Елит, чрез своите банкерски династии, финансира всички Академични научни институти, Университети и училища навсякъде по света. Следователно, всичко, което се преподава в училищата е само и единствено гледната точка и ВЯРВАНИЯТА на „ЕЛ-ЛИТА”, т.е. „избраните” да служат на бог „Ел”.

image

Това е изображението на бог Ел с финикийски букви, в което безпогрешно можем да познаем „ъгъла” или „пергела” от Масонските печати и символи.

2) Интелигентността е способността да запомняме, повтаряме и преповтаряме. Още от най-крехка възраст, ние, всички, сме насилвани да помним чрез многократно повтаряне „знанията”, които Елитът прави достъпни за нас. Никакво отклонение от числата, данните, „фактите”, историческите „събития” и личности не се допуска. По това дали сме наизустили преповторената от учителите информация преподадена им от техните учители, ни се лепват етикетите „умен” или „глупав”.

3) Прецизността на паметта и повторението се възнаграждават. Имам ярки спомени от Гимназията, особено от часовете по така наречените „разказвателни предмети”, когато „отличните” изпитвани съученици, рецитираха урока буквално, дума по дума, спазвайки с точност дори свързващите частици в сложните изречения. Те винаги биваха най-високо оценявани и давани за пример, без значение, че устата им не бе промълвила нито една собствена мисъл. Думата „гимназия” – „γυμνάσιον” (гимнасиум) е гръцка и означава „спортна площадка”, където младите играели и тренирали голи и неминуемо ме навежда на размисъл, за това как е злоупотребявано с нашата интелектуална първичност и „голота”, за да бъдем индоктринирани в безпочвените и зловредни вярвания на Елита.

4) Несъгласието се наказва. В горните училищни класове и в Университетите, каквото и да е отстояване на собствени възгледи се наказва, дори и дисциплинарно и с изключване. Това ясно показва страха, който властващата Върхушка изпитва от инакомислещите. Най-висшата свобода на Човека, да има собствена мисъл и възгледи, трябва да бъде изтръгната и потъпкана още в зародиш, защото интелектуалното дисидентство неминуемо ще доведе до политическа зрялост и жажда за реални свободи.

5) Интелектуално и социално всеки трябва да се подчини. Като се започне още от детските ясли, детската градина, началното училище, гимназията и т.н., всеки индивид не трябва да е различен от другите и трябва да бъде подчинен на властващия светоглед на системата от вярвания на Илюминатския Елит. Еднаквостта и конформизмът са високо възнаградени, докато различността, собствената мисъл, изследванията и заниманията извън определеното статукво водят до наказания, отчуждение и остракиране на индивида.



Гласувай:
5
0



1. oia - Поздрави за прекрасния постинг. ...
18.06 10:47
Поздрави за прекрасния постинг. Наука и знание са коренно различни неща, също като история и летопис. Науката е синоним на знанието, но двете не са тъждествени. Наука ??--но какво собствено е наука. Строго дефинитивно не е казано и не се казва от никого. Наука !!! Тя има различни определения, но нито едно общовалидно, окончателно. Това обстоятелство само по себе си е достатъчно доказателство, че словото "наука" е нещо неизяснено, неустановено и търпи интерпретации и становища. Преди всичко трябва да се знае, че това е едно сборно понятие, обобщено название на съвкупността от всички отделни човешки презумции. Всяка човешка наука има своята индивидуалност, особеност, която я обособява като конкретна единица и самостоятелност.
Наука ??? За повечето хора това е лост от първи род--опорна точка, с помоща на която освен Земята, ще се обърне и съдбата на земния човек. Мисленето на земния индивид, че може да знае всичко--е бич за самия него. Възможностите са съобразени с действителни потребности, с естеството на съществуване, а не със страсти, капризи, излишества, миражи и т.н. Само едно разсъждение, нищо повече. Науката спомага за познание, но не определя смисъла и целите. Набира факти, но не прави изводи. Науката свършва там, където свършва сетивния опит и наблюдение. И все пак---знание ???? и
наука ?????
цитирай
2. анонимен - Страхотно кратко и разбираемо р...
18.06 11:36
Страхотно кратко и разбираемо резюме, светнало в очите на леко прогледнали... :-)))
Благодарим и на Зора за точните думи за Разбиране...
Разбиране... то освен че погрешно е свързано със „знанието“, но и много удобно е използвано за убиването му, чрез Повтаряне на погрешни възприятия!
Това на което се радваме – Информацията, също е механизъм да ни се внушават и ПОВТАРЯТ до безкрай лъжи! До толкова, че даже и Истината очите да ни извади, пак ще и се подиграваме.
Един от първите ми постинги тук беше есето ми „Информирани ли сме без да сме?“ (25.06.2017). Написано даже хумористично, май не е разбираемо :-)))
А имаме толкова прости доводи, които са пред очите ни, че това което наричаме НАУКИ, са просто залъгалки за ума ни...
Бих доказал че даже точната наука Математика е най голямата абстракция... с прости доводи...
Но в този „блог“ не може да напишеш даже смешно стихче размислящо, без да си оплют от наетите от ЕЛита андроидни демонизирани Омразци...
Пак благодарим за размислянето Елчо!
цитирай
3. lexparsy - Лекс съм...
18.06 11:40
Лелеййй ЕЛита на програмистите на блога пак ме сложи "анонимен".
Може пък да е полезно за Здравето ми... което така му се изка да се дистанцира от медикаментозната чистоплътнос на "синята кръв" непригодна за Земята ни... :-)))
Изпратих в постинга на missana и други разсъждения и предупреждения към споделящите в този блог!
цитирай
4. elcho - И мен ме изписвст анонимен ?!?! Аз съм elcho
19.06 10:48
Радвам се, че разбрахте поста и намерихте смисъла от него. Има още, какво да се знае и да се търси. Едва ли ще помогне на някой, но със сигурност, няма да попречи....
цитирай
5. nebonebo - Поздравления!
25.06 15:44
Синтезиран, разбираем постинг!
Благодаря Ви!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elcho
Категория: История
Прочетен: 116755
Постинги: 164
Коментари: 349
Гласове: 524
Архив
Календар
«  Август, 2019  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031